Аналіз роботи шмо вчителів природничо-математичних дисциплін за 2013-2014 н р



Скачати 76,72 Kb.
Дата конвертації02.02.2017
Розмір76,72 Kb.
Аналіз роботи ШМО вчителів

природничо-математичних дисциплін за 2013-2014 н.р.
До складу ШМО входить 7 педагогів: Шалабай Т.І.(вчитель фізики, математики та астрономії ), Салтикова О.А.( вчитель математики та фізики), Норенко Л.М.( вчитель математики та інформатики), Авдієнко О.П (вчитель інформатики), Сивець Н.М. (вчитель біології, основ здоров'я та екології), Набок Н.Г.( вчитель біології, хімії та екології), Сіраш О.В.(вчитель географії та економіки).

Протягом 2013-2014 навчального року проведено 5 засідань ШМО вчителів природничо-математичних дисциплін, на яких вивчалися нормативні документи щодо особливості організації навчально - виховного процесу в 2013/2014 навчальному році та роботу з обдарованими дітьми , погоджувалися календарно - тематичні плани і завдання для ДПА, обговорювалися завдання для шкільних олімпіад, піднімалися питання використання ІКТ а уроках та інше.

Протягом 2013-2014 навчального року вчителі Славутицької загальноосвітньої школи І-Ш ступенів № 2 працювали над науково - методичною проблемою «Формування творчої особистості вчителя та учня з дотриманням умов збереження здоров 'я», тому ШМО вчителів природничо-математичних наук обрало науково -методичну проблему «Формування навичок здорового способу життя на уроках та в позакласній роботі».

Всі вчителі вдосконалювали систему власної методичної роботи на основі аналітично-прогностичної системи, застосовували інтерактивні методики та методики моніторингових досліджень якості знань та вмінь учнів.

Робота була спрямована на розвиток творчості учня, а також на підвищення якості знань учнів з математично - природничого циклу, розвивали інтереси учнів до навчальної, пізнавальної та пошукової роботи, вдосконалювати засоби формування основ інформаційної культури школярів, застосовували індивідуально-консультативний підхід до кожного учня, розвивали інтелектуальні та комунікативні якості учнів, сприяли підвищенню розвитку і саморозвитку їх здібностей до самонавчання. Найважливішим напрямом в роботі ШМО було формування навичок здорового способу життя на уроках та в позакласній роботі.

Вирішувалися такі завдання, як:

1. Поглиблене вивчення методики викладання навчальних предметів математично -природничого профілю, вивчення складних розділів програми ;

2. Використання диференціації навчання спрямованої на створення оптимальних умов для виявлення та розвитку інтересів і здібностей учнів;

3. Впровадження сучасних підходів щодо організації навчального процесу на уроках природнича-математичних дисциплін;

4. Вивчення вікової педагогічної психології, вікових та індивідуальних особливостей дітей;

5. Екологічне виховання учнів;

6. Врахування вікових та індивідуальних психологічних особливостей учнів на уроках, а особливо при адаптації учнів 5-го класу;

7. Позакласна та позашкільна робота з учнями з предмету;

8. Систематичне вивчення стану навчальних досягнень учнів;

9. Організація самоосвіти вчителів;


10. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій з метою:

розробки методів самостійної пошукової і дослідницької роботи учнів ;

навчання учнів методами колективного вирішення проблеми;

поєднання методів загально класної, групової роботи учнів і вчителів;

інтенсивного використання ІКТ і безпаперової технологій як інструмента повсякденної навчальної роботи учнів та вчителів;

організація спільної роботи вчителів різних предметів при інтегруванні навчальні дисциплін;

підготовка вчителів до роботи з новими методами й організаційними формами навчання, до інтенсивного використання засобів обчислювальної у навчальному проце

11. Розвиток у школярів пізнавального інтересу до вивчення предметів природничо-математичного циклу;

12. Формування в учнів уявлень про цілісність природи та місце людини в ній;

13. Розвиток логічного мислення, творчості, уяви на уроках та вміння застосовувати знання на практиці;

14. Продовжували роботу над розвитком у дітей життєвих компетенцій.
Кожний учитель також обрав і працював над певною темою самоосвіти:


ПІБ

Теми самоосвіти вчителів

Салтикова Олександра Анатоліївна




Шалабай Тетяна Іванівна.

Використання інформаційна - комунікаційних технологій під час вивчення математики, фізики й астрономії, як умова для розвитку і самореалізації особистості

Норенко Людмила Миколаївна

Методи та засоби підвищення мотивації навчання на уроках математики

Корець Ганна Валентинівна

Організація самостійної роботи учнів 9-11 класів за ПК на уроках інформатики

Набок Надія Геннадіївна

Формування навичок здорового способу життя на уроках хімії та в позакласній роботі

Сивець Наталія Миколаївна

Екологічне виховання учнів

Сіраш Олег Васильович

Використання опорних блоків та схем при вивченні курсу «Економічна географія світу» (10 клас)

Протягом І семестру вчителі готували учнів до ВУО. Переможцями II етапу стали такі учні: учениця 6 класу Грибанова Дар'я - І місце з математики (вчитель Шалабай Т.І.), учень 11-А класу Золотарьов Ілля - III місце з фізики (вчитель Шалабай Т.І.), учениця 11-Б класу Бахметова Анна - III місце з інформаційних технологій (вчитель Авдієнко О.П.), учень 11-А класу Моргунов Братислав - І місце з хімії (вчителі Набок Н.Г.), II місце з екології (вчитель Сивець Н.М.), а на III етапі - II місце з хімії та II місце в конкурсі - захисті наукових робіт МАН з екології (вчитель Набок Н.Г.)

В 2013/2014 н.р. учитель географії та -економіки Сіраш О.В навчався на курсах підвищення кваліфікації в КОІПОПК та атестувався на відповідність кваліфікаційній категорії «спеціаліст другої категорії».

Вчителі брали активну участь в роботі педрад, засіданнях ММО, відвідували уроки

колег.

Цікаво пройшов тиждень природничо - математичних наук.



Вчителі математики та інформатики провели інформаційні хвилинки про видатних вчених й нові досягнення в галузі природничо - математичних наук, конкурси малюнків «Музей чисел», «Координатний зоопарк», конкурс буклетів «Поради щодо зменшення шкідливого впливу електромагнітного випромінювання під час користування мобільним телефоном та при користуванні Інтернетом», математичне лото (вікторина), геометричний ланцюжок (логічно - практичні вправи).
Вчитель біології Сивець Н.М організували акцію «Куріння: «За» і «Проти»» і провела відкритий урок з екології на тему «Міжнародні національні програми збереження біорізноманіття».

Набок Н.Г. провела відкриту класну годину у формі круглого столу «Формування навичок здорового способу життя», а на уроках хімії в 7-11 класах показала учням презентацію про значення хімії в житті людини.

Учитель географії Сіраш О.В. провів захід «Географічний калейдоскоп» в якому змагалися 2 команди шестикласників.
В листопаді - місяці для старшокласників була проведена інтерактивна пізнавальна гра «Маршрут безпеки», координатором якої був Сіраш О.В. В місцевій газеті «Теледень. Славутич від 05.12.2013 року до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом поміщена стаття «Ні!» - лиху ХХстоліття» в який описані п'ять станцій «Маршруту безпеки», на яких працювали підготовлені вчителем учні - фасилітатори

Учителі ШМО ефективно використали години варіативної складової для факультативних курсів за вибором.

Перелік назв факультативних курсів, які вели вчителі природничо-математичних дисциплін:

з/п

ШБ вчителя

Клас

Назва факультативу

1

Набок Н.Г

10, 12(веч.)

«Захисти себе від ВІЛ»

2

Набок Н.Г

11-А, 11-Б

«Основи біологічної статистики в науково-дослідницькій роботі учнів» / «Нанотехнології в біології»

3

Сивець Н.М.

8

«Аптека природи»

4

Салтикова О.А.

10


«Методи розв'язання задач з математики»

5

Норенко Л.М.

11-А

«Факультативний курс з геометрії»

6
7.

Шалабай Т.І.
Салтикова О.А.

11А
12

«Досягнення та перспективи сучасної фізичної науки та техніки»

«Факультативний курс з геометрії»



Сіраш О.В проводив курси за вибором: 8 клас. «Фізична географія Київської ^області», 9 клас. «Економічна і соціальна географія Київської області».


На останньому засіданні вчителі обговорили питання про ефективність використання варіативної складової робочого навчального плану(факультативів, курсів за вибором, індивідуально-групових занять) і відзначили, що таку роботу потрібно продовжувати.
З недоліків в роботі ШМО можна відзначити те, що в цьому році не були представлені роботи вчителів ШМО природничо-матемачних дисциплін на міській виставці «Освіта Славутича -2014».


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка