№ уроку Тема уроку Вправи Дата Мова і мовлення Мова



Скачати 193,05 Kb.
Дата конвертації03.12.2016
Розмір193,05 Kb.
ТипУрок

Календарне планування уроків української мови у 3 класі


1 семестр

№ уроку

Тема уроку

Вправи

Дата

Мова і мовлення

Мова — найважливіший засіб людського спілкування. Українська мова – державна мова України. Український алфавіт.


1-9

01.09

Культура усного і писемного мовлення. Культура спілкування. Практичне засвоєння слів увічливості. Увічливі звертання .


10-23

02.09

Текст


Текст. Добирання заголовків до тексту Визначення теми, мети текстів різних типів, добирання до них заголовків

24-35

07.09


Зв’язок між реченнями в тексті. Частини тексту

36-40

08.09


Текст-розповідь. Складання розповіді за малюнками

41-46

09.09


Урок розвитку зв’язного мовлення№1.Текст-розповідь за власними враженнями (спостереженнями) «Спогади про літо».

57-59

14.09


Текст-міркування. Його основні частини .

47-52

15.09


Контольна робота. Диктант.



16.09


Аналіз контрольної роботи. Спостереження за ознаками художніх, науково-популярних та ділових текстів .

53-56

21.09


Абзац. Поділ тексту на абзаци. План тексту. Складання текстів-інструкцій до гри та для виготовлення іграшки.

60-67

22.09


Особливості текстів-листів. Складання письмових привітань, запрошень. Правила написання адреси

68-74

23.09


Урок розвитку зв’язного мовлення№2. Твір-розповідь за уявою «Осінь зачаровує красою».



28.09

Тема

Речення

Повторення вивченого про речення. Поділ тексту на речення


75-79

29.09


Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Окличні речення. Інтонування речень .

80-84

30.09

Зошит


Питальні речення. Побудова питальних речень за змістом розповідних .

85-87

05.10


Звертання. Розділові знаки при звертаннях . Головні і другорядні члени речення

88-97

06.10


Закріплення знань про члени речення. Установлення зв’язку слів у реченні. Побудова речень за схемами

98-107

07.10


Контрольна робота: з мовної теми «Речення». (тест)



12.10


Аналіз контрольної роботи.Урок розвитку зв’язного мовлення№3. Детальний переказ твору за планом та опорними словами «Осінні дарунки»




13.10

Тема.

Слово. Значення слова.


Слова з прямим і переносним значенням

108-111

19.10


Слова, що мають кілька значень .

112-115

20.10


Слова, що звучать і пишуться однаково Слова, близькі за значенням (синоніми) .

116-125

21.10

зошит


Ознайомлення з фразеологізмами Слова, протилежні за значенням (антоніми) .

126-134

02.11


Контрольна робота: з мовної теми «Слово. Значення слова» (тест)



03.11

Тема.


Аналіз контрольної роботи. Урок розвитку зв’язного мовлення№4. Твір - опис на основі власних спостережень «Верба»



04.11

Будова слова.


Закінчення слова .

135-140

09.11


Основа слова . Частини основи.

141-151

10.11




Спільнокореневі слова. Корінь

152-155

11.11


Розрізнення синонімів, спільнокореневих слів та різних форм одного й того самого слова

156-159

16.11


Урок розвитку зв’язного мовлення№5. Твір – опис „Білочка"




17.11


Розрізнення слів із коренями, що звучать однаково, але мають різне значення

160-163

18.11


Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів .

164-168

23.11


Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’]

169-173

24.11


Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях. Ненаголошені [е], [и], які перевіряються наголосом . Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом .

174-183

25.11


Контрольна робота: списування .



30.11

зошит


Аналіз перевірної роботи.Урок розвитку зв’язного мовлення№6. Детальний переказ тексту «Вірний друг»



01.12


Контрольна робота: з мовної теми «Будова слова»



02.12

Тема


Аналіз контрольної роботи. Вимова слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. Правильна вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими .

190 -197

07.12


Контрольна робота: диктант.



08.12


Аналіз контрольної роботи. Правило перевірки правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті

198-204

09.12


Префікс. Словотворча роль префіксів. Префікси і прийменники . Правопис префіксів роз-, без-. Перев. автоматизованих навичок.

205-224

14.12


Урок розвитку зв’язного мовлення№7. Стислий переказ твору за планом та опорними словами «Де зимує коник-стрибунець»



15.12


Контрольна робота: аудіювання. Написання префіксів з- (с-)

225-228

16.12


Аналіз контрольної роботи.Апостроф після префіксів . Перенос слів із префіксами .

233-236

21.12


Суфікс, роль суфіксів у словах.

237-245

22.12


Урок розвитку зв’язного мовлення№8. Складання усного твору за поданим зачином (за основною частиною та за кінцівкою)



23.12

Зошит

Тема

Календарне планування уроків української мови у 3 класі



2 семестр


№ уроку

Тема уроку

Вправи

Дата

Частини мови

1

Загальне уявлення про частини мови.

259-262




2.

Логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками та за смисловими групами у межах кожної частини мови.

263-266




3

Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови, розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в реченні та за зв’язками з іншими словами.

267-271




4

Закріплення вивченого

272-275



Іменник


5

Загальне поняття про іменник. Іменники, що означають назви істот та неістот.

276-279




6

Урок розвитку зв’язного мовлення.







7

Іменники, що означають назви істот та неістот. Зв’язок іменників з іншими словами у реченні.

280-283




8

Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках.

284-287




9

Закріплення навичок правопису власних і загальних іменників.

288-293




10

Поняття предметності на прикладах іменників, утворених від прикметників.

294-297




11

Поняття предметності на прикладах іменників, що означають дії.

298-303




12

Урок розвитку зв’язного мовлення.







13

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній.

304-307




14

Вправи на визначення роду іменників. Спостереження за родовими закінченнями іменників.

308-312




15

Змінювання іменників за числами.

313-317




16

Іменники, які вживаються тільки в однині чи множині.

318-321




17

Змінювання іменників за відмінками

322-325




18

Урок розвитку зв’язного мовлення.







19

Прийменники й закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Роль іменників у реченні.

326-330




20

Перевірна робота. Диктант.






Прикметник


21

Аналіз контрольної роботи. Загальне поняття про прикметник. Значення прикметників у мовленні.

331-335




22

Зв’язок прикметників з іменниками.

336-340




23

Встановлення зв’язку прикметників з іменниками.

341-345




24

Урок розвитку зв’язного мовлення.







25

Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками.

346-350




26

Закріплення вміння змінювати прикметники за числами, ставити питання до прикметника, редагувати текст.

351-355




27

Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників.

356-359




28

Визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-антоніми.

360-369




29

Закріплення вивченого. Повний аналіз прикметника як частини мови.

365-369




30

Урок розвитку зв’язного мовлення.







31

Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях.

369-373




32

Спостереження за роллю прикметників у загадках. Закріплення вивченого.

374-378




33

Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполученні з іменниками.

379-383




34

Закріплення й узагальнення знань про прикметник.

384-387




35

Контроль та оцінювання знань за темами «Іменник. Прикметник»







36

Урок розвитку зв’язного мовлення.






Дієслово


37

Аналіз перевірної роботи. Загальне поняття про дієслово. Зв’язок дієслова з іменником у реченні.

388-391




38

Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.

392-394




39

Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.

395-398




40

Дієслова синоніми.

399-403




41

Дієслова антоніми.

404-407




42

Урок розвитку зв’язного мовлення. Перевірна робота. Усний твір.







43

Закріплення вивченого.

408-412




44

Закріплення вивченого.

413-417




45

Змінювання дієслів за часами.

418-422




46

Розрізнення часових форм дієслів.

423-426




47

Дієслова завершеної і незавершеної дії.

427-431




48

Урок розвитку зв’язного мовлення. Перевірна робота. Письмовий переказ.







49

Закріплення знань і вмінь про часові форми дієслова.

432-436




50

Закріплення вивченого.

437-440




51

Написання не з дієсловами.

441-445




52

Закріплення знань і вмінь з теми.

446-449




53

Контроль та оцінювання знань з теми «Дієслово»







54

Повторення вивченого на протязі року. Перевірна робота. Аудіювання.

450-456




55

Перевірна робота. Диктант







56

Урок розвитку зв’язного мовлення.







57

Повторення вивченого на протязі року. Перевірна робота. Списування.

457-461




58

Повторення вивченого на протязі року.

462-466




59

Повторення вивченого на протязі року.

467-470




60










Каталог: uploads -> doc
doc -> Замінено текст розділу: IV. Соціокультурна змістова лінія
doc -> Тема. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Числівники кількісні і порядкові. Числівники прості, складні й складені. Мета
doc -> Тема.. Старий рік поспішає на поріг
doc -> Повідомлення по темі «Будова слова»
doc -> Урок у першому класі «здрастуй, школо!» Мета: Розкрити учням поняття слів «школа», «школяр», розширювати пізнавальну діяльність дітей, формувати інтерес до навколишнього світу
doc -> Складнопідрядне речення з підрядними означальними й
doc -> Апостроф. Урок-подорож "Морська регата"
doc -> Ключ. У кожному слові підкресліть другу від початку букву. З цих букв прочитаєте прислів’я ( «Герой вмирає, а ім’я його живе») Диктант 2
doc -> Урок з інтегрованого курсу


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал