№ уроку Тема уроку №№ завдань Дата



Скачати 186,65 Kb.
Дата конвертації10.12.2016
Розмір186,65 Kb.
ТипУрок

Українська мова, 2 клас

Календарне планування уроків української мови у 2 класі

1 семестр (4 години на тиждень)




№ уроку

Тема уроку

№№ завдань

Дата

Звуки і букви. Склад. Наголос



Звуки мовлення, букви якими вони позначаються.

1-6






Звуки і букви. Голосні і приголосні звуки. Тверді і м’які приголосні. Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків.

7-11






Звуки і букви. Абетка.

12-15






Алфавітні назви літер. Вимова і написання слова вересень.

16-20






Великі літери української абетки.

21-25






Розташування слів за абеткою. Вимова і написання слова червоний.

26-31






Робота з алфавітом та орфографічним словником. Вимова і написання слова шофер.

32-36






Урок розвитку зв’язного мовлення. Розповідь на тему «Наші літні канікули».









Склад. Перенос слів з рядка в рядок складами.

37-41






Правило переносу слів зі збігом приголосних звуків.

42-44






Правило переносу слів з буквами й та ь. Закріплення правил переносу слів з рядка в рядок.

45-49






Голосні звуки і букви, що їх позначають.

50-54






Позначення буквами я, ю, є, ї двох звуків. Спостереження за позначенням сполучення звуків [йо]. Вимова і написання слова медаль.

55-57






Наголос. Наголошені і ненаголошені склади і звуки.

58-61






Визначення наголошених складів, звуків. Робота зі словами, наголошування яких треба запам’ятати. Повний звуковий аналіз слів. Вимова і написання слів читання, завдання, дятел.

62-66






Урок розвитку зв’язного мовлення.









Спостереження за роллю наголосу в словах. Визначення наголошених складів, звуків.

67-72






Ненаголошені голосні звуки [е], [и]. Спостереження за вимовою і написанням. Перевірка ненаголошеного голосного за допомогою наголосу.

73-78






Приголосні звуки, позначення їх буквами. Опис квітки за малюнком та запитаннями.

79-83






Звук [ф],буква Ф,ф.

84-89






Звук [ф], звукосполучення [хв].

90-94






Звуки [дж],[дз],[дз’] – вимова і позначення на письмі. Перенос слів з цими буквосполученнями. Орфоепічні вправляння.

95-98






Звук [ґ], буква ґ. Зіставлення вимовляння звуків[ґ] - [г]. Вимова і написання слова ґудзик.

100-104






Урок розвитку зв’язного мовлення.

115






Буква щ, її звукове значення.

105-110






Уявлення про дзвінкі і глухі парні приголосні звуки.

11-117






Правило вимовляння дзвінких звуків в українській мові.

118-121






Практичні вправи у вимовлянні і написанні слів зі дзвінкими і глухими приголосними.

122-126






Тверді і м’які приголосні звуки. Розрізнення парних твердих і м’яких звуків. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь).

127-131






Позначення м’якості приголосних перед [о]. Перенос слів зі знаком м’якшення.

132-135






Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними. Вимова і написання слова килим.

136-140






Урок розвитку зв’язного мовлення. Діалог.

150-151






Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними.

141-144






М’який приголосний звук [й]. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є.

145-149






Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними.

152-155






Подовженні м’які приголосні звуки, позначення їх на письмі.

156-160






Перенос слів із м’якими подовженими звуками.

161-166






Звуковий і звуко-буквений аналіз, вимова і написання слів з подовженими м’якими приголосними.

167-170






Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів. Вимова і написання слова ознака.

171-173






Урок розвитку зв’язного мовлення.









Вимова і написання слів, у яких ставиться апостроф.

174-178






Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом.

179-181






Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом. Правило переносу слів з апострофом. Вимова і написання слова комп’ютер.

182-186






Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Звуки і букви. Склад. Наголос»







Мова і мовлення



Рідна мова і споріднені мови. Спостереження над звучанням, написанням і значенням слів у споріднених мовах.

187-191






Усне і письмове мовлення (говоріння і письмо). Культура мовлення.

192-196






Спостереження над силою голосу і темпом мовлення за текстами різних типів. Практичне ознайомлення зі словами-звертаннями.

197-201






Урок розвитку зв’язного мовлення. Перевірка вмінь будувати діалог.









Слова ввічливості. Ситуативні діалогічні вправи для засвоєння етикетних форм спілкування. Перевірка вмінь будувати діалог.

202-204




Текст



Що таке текст.

205-208






Добір до тексту заголовка.

209-212






Будова тексту. Зачин, основна частина, кінцівка.

213-215






Усний переказ тексту за запитаннями. Складання тексту на основі початку тексту і ілюстрації.

216-219






Уявлення про типи текстів – розповідь, опис, міркування. Вимова і написання слова заєць. Списування.

220-221






Диктант.









Урок розвитку зв’язного мовлення.









Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Мова і мовлення. Текст»







Речення



Речення як група зв’язаних між собою слів, що виражають закінчену думку. Вимова і написання слів учитель, учителька.

222-226






Спостереження за основними ознаками речення.

227-230






Розповідні речення. Вимова і написання слова іній.

231-234






Питальні речення. Засвоєння питальних слів.

235-238






Вправи на інтонаційне виділення слів, важливих для вираження думки.

239-242






Аудіювання.









Урок розвитку зв’язного мовлення. Усний твір за ілюстрацією та запитаннями за її змістом. Робота над інтонацією розповідних і питальних речень.

243-246




Календарне планування уроків української мови у 2 класі

2 семестр (3 години на тиждень)




№ уроку

Тема уроку

№№ завдань

Дата



Спонукальні речення.

247-250






Узагальнення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення. Знак оклику в кінці речень, що вимовляються з сильним почуттям.

251-255






Головні слова в реченні.

258-262






Визначення головних слів у реченні.

263-265






Зв’язок слів у реченні за питаннями.

266-269






Урок розвитку зв’язного мовлення. Усна розповідь за ілюстрацією та планом на тему «З днем народження!»

256-257






Побудова речень. Поширення речень за допомогою питань.

270-274






Узагальнення знань з теми «Речення».

275-278




Слово

Слова, які означають назви предметів (іменники)



Уявлення про слова - назви предметів (іменники). Вимова і написання слова портфель, календар.

279-282






Розпізнавання іменників за питаннями хто? що? Вимова і написання слова диван.

283-287






Змінювання іменників за зразком: один – багато. Словниково-логічні вправи. Вимова і написання слова диктант.

288-295






Урок розвитку мовлення: розповідь за серією малюнків «Друзі птахів».

302






Велика буква в іменах, по-батькові та прізвищах людей. Вимова і написання слова черговий.

296-303






Велика буква у кличках тварин.

304-306






Велика буква у кличках тварин.

307-311






Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок.

312-317






Диктант.









Розвиток зв’язного мовлення.







Слова, які називають ознаки предметів (прикметники)



Уявлення про слова, які виражають ознаки предметів (прикметники). Вимова слова ознака.

318-322






Зв’язок прикметників з іменниками. Змінювання прикметників разом з іменниками за зразком: один – багато.

323-326






Тренувальні вправи на добір ознак, характерних для окремих предметів. Робота над загадками.

327-330






Назви ознак близькі і протилежні за значенням. Вимова і написання слова помилка.

331-334






Тренувальні вправи на добір слів протилежних за значенням. Вимова і написання слова метро.

335-338






Розвиток зв’язного мовлення. Опис дятла.

328






Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Іменники. Прикметники»







Слова, що означають дії предметів (дієслова)



Уявлення про слова, що означають дії предметів (дієслова).

339-342






Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.

343-345






Зв’язок дієслів з іменниками у формі однини і множині (без уживання термінів). Вимова і написання слова ясен.

346-349






Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота над діалогом насиченим дієслівними формами. Виразне читання.

350-352






Урок розвитку мовлення. Складання розповіді за малюнком і опорними словами.

353-356






Спостереження за словами - назвами дій, близькими і протилежними за значенням.

357-359






Спостереження за багатозначними словами - назвами дій.

360-364




Службові слова



Уявлення про службові слова і їх роль у реченні.

365-367






Спостереження за роллю службових слів у реченні. Вимова і написання слова понеділок.

368-371






Вправляння у доречному вживанні службових слів у реченнях.

372-375






Урок розвитку мовлення.







Корінь слова. Спільнокореневі слова



Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова.

376-382






Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня.

383-387






Практичні вправляння зі спільнокореневими словами.

388-391






Практичні вправляння зі спільнокореневими словами. Вимова і написання слова дитина.

392-395






Розпізнавання спільнокореневих слів та слів, близьких за значенням. Вимова і написання слова четвер.

396-399






Урок розвитку мовлення. Перевірка вмінь будувати усний переказ.







Вимова і правопис слів із ненаголошеними звуками [е], [и] в корені слова



Ненаголошені голосні звуки [е], [и]. Спостереження за вимовою і написанням. Перевірка ненаголошеного голосного за допомогою наголосу.

400-404






Тренувальні вправи на перевірку ненаголошених голосних зміною форми та добором споріднених.

408-411






Повторення та закріплення вивченого.

412-415






Диктант.









Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслова. Службові слова. Корінь слова. Спільнокореневі слова. Вимова і написання слів із ненаголошеними звуками [е], [и] в корені слова»









Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді.

405-407




Повторення вивченого за рік



Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми. Списування.

416-418






Аудіювання.









Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми.

419-421






Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми.

422-424






Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми.

425-428






Розвиток зв’язного мовлення.









Підсумковий урок за рік.

429-430





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©refos.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

увійти | реєстрація
    Головна сторінка


завантажити матеріал